Weird...

Okej, ser bloggen bra ut nu? Eller är den lika konstig? För min data är helt mongo, så man vet aldrig hur det ser ut för er andra :p

Anyway... I spanskan så har vi fårr i uppdrag att göra en blogg. hehe, tycker att det är lite kul. Asså, en spanska blogg som vi ska skriva lite om oss själva, familjen, vännerna och intressen. Och allt detta ska så på spanska. Fast man behöver bara göra 6 meningar så... ^^ 

Våran internet var nere i TVÅ TIMMAR! blä! Nu förstår jag hur beroende jag är ;S Men jag har gjort klart min läxa som alla i högstatiet skulle göra för vi fick halv studiedag. Like what? Varför ska vi få läxa m vi får halv studeidag? :O just weird...

What? :o Like just for like 2 min ago I read on twitter that John and edward was in a crash? and was seriously injured? :O Men sen så såg jag ett det rycktet inte var sant. Och från vad jag har hört så var det något på radion som hade startat det. Enligt Liam (deras maneger): "Noone has been in a car crash and noone is hurt. Stop the silly rumours." skrev han på twitter så dom har väll inte varit i en bil olycka! Tur!

Men idag så är det Erik och Mackan som gäller!! Det bästa med tisdagar är att det kommer kl. 21:00 på tv6!!! AWESOME!!!


Ni kan få en bild som jag ritade när jag egentligen skulle göra läxan ^^

Nu tänkte jag se på NerdzRL :D

Kommentarer
Postat av: Blodpuddingen

Nu ser det bra ut! :D

2011-10-18 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0