Today ;)

Idag har jag spelat match! :) Första gången med A-laget, and it feelt really good! Det blev 3-6. Sportlife vann. Men det var kul ändå! :D

Oh, when I get there
it won’t be far enough
I’m a renegade
It’s in my blood
If ever I get there
It won’t be fast enough
I’m a renegade
I always was

I'm seriously IN LOVE WITH RENEGADE!!! :D AAAAAAHHHH!!!
Fast annars så har jag inte gjort så mycket. Kollat på Jedward let loose, episode 2 och 3. (Såg 1 igår) Och kollar OMG it's Jedward @Eurovision. Jag har sätt det innan, men jag tyckte att det var kul att se iaf.

Men nu ska jag gå ner och äta middag. (Eller en macka typ..) Och ja, jag vet att klockan är 20:14 ^^

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0